Min första adventskalender

Jag har verkligen en underbart gullig man ibland, jag äter inte godis och har därför klagat varje år över att jag inte hittat någon rolig kalender åt mig själv. Nu vet jag om att det kanske är lite barnsligt att vilja ha en adventskalender men jag är en så stor julälskare att för mig är det en del av julen att ha en kalender. I år har däremot jag hittat en kalender på kicks med hudvårdsprodukter, jag nämnde det för min man förra veckan. Fast jag köpte den inte då. Sen ångrade jag mig i efterhand men eftersom jag ligger sjuk så kan jag inte göra något åt det. Däremot kanske jag uttryckt min oro för att den ska ta slut. Och idag kom min man hem med kalendern åt mig, så lycklig att ha någon som stöttar mig när jag är sjuk.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0