DIY Mullvad

Jag har spenderat dagen med att skapa denna lilla mullvad. Det var väldigt pillrigt men roligt. Var så pass enkelt att jag klarade av det i alla fall.
Min man såg däremot inte att det var en mullvad, haha kändes som ett stort fail! Däremot är jag medveten om att det sitter knappar som ögon men den får helt enkelt bara vara som dekoration i rummet. Nu är dock bilden lite dålig när det kommer till färger, den är egentligen mintgrön för att matcha med resten!
 
 
Om det är någon som är sugen på att göra en egen liten mullvad så hittade jag mönstret i denna lilla bok!
 
 
 
Irene Kembring
2019-03-14 @ 08:14:15

Hej Kajsa.
Vilken fin och söt liten mullvad du har gjort. Jobbar som barnskötare på en förskola. Ska sy en mullvad till en sagopåse men hittar inget mönster. Undrar vad du hittade boken med mönster på de olika djuren.
Hälsningar Irene




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0