DIY Broderi

Jag köpte ett broderi för ganska länge sedan (då när jag trodde jag var gravid), meningen när det är klart är att de ska vara en leksakshylla med leksaker och på hyllan broderar man in namn, datum, vikt osv. Sedan sätter man in broderiet i en tavelram. Det kommer bli jätte fint!
 
Jag började brodera för ett bra tag sedan men sedan så la jag det på hyllan. Igår hittade jag broderiet och idag kliade det riktigt i fingrarna till att fortsätta! Så nu är jag igång igen med broderiet, nu kommer jag ju inte göra längre än tills allt förutom all fakta som ska stå där.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0