Symptom?

Sedan ett par dagar tillbaka har jag varit i stort behov av att gå på toaletten ganska ofta. Jag har även vaknat av att jag måste upp på toa för att de är panik.
 
Och med tanke på att jag hela tiden hoppas på att jag ska ha blivit gravid denna gång så börjar så klart mitt huvud spinna vidare och nu har hoppet ökat något! Hur dumt det än är så kan jag inte låta bli, det går liksom inte att låta bli.
 
Inte blir det bättre när arbetskollegor skämtar lite om att jag troligtvis måste vara gravid så mycket som jag springer på toa. Dem kan ju dock inte veta att jag mår dåligt över sådana kommentarer eftersom att vi försöker bli med barn men att det inte lyckats än liksom.
 
Jag känner verkligen att jag skulle behöva någon att prata med om detta men jag vet faktiskt inte vart jag skulle kunna vända mig. För ingen i min närhet skulle kunna förstå eftersom ingen av dem varit i samma situation. Alla runt omkring mig får barn och jag verkar vara den ända som inte verkar kunna få det bara sådär liksom.
 
Vilka symptom hade ni tidigt när ni blev gravida? Och hur tidigt fick ni symptom?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0