Nedräkning!

Om två ungefär 2 veckor är det dags för mig att ha mens enligt min app, så det är spännande om den känslan jag skrev om igår stämmer eller inte!
Appen jag använder heter P Tracker Lite. Den appen brukar vara exakt, det kan skilja någon dag hit och dit men för det mesta stämmer det ganska bra. Den är gratis och jag kan verkligen rekommendera er den!
 
Jag börjar bli nervös för jag hoppas verkligen att min känsla har rätt. Det är dock ganska jobbigt att behöva vänta i 13 dagar innan man får göra något test, om nu mensen inte startar.
 
 
 
Följ min blogg med Bloglovin



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0