Känna på sig?

Kan man känna på sig omgående att nu blev jag gravid?
Den frågan har jag försökt få svar på via mängder av sökningar på internet. Dock hittar jag ingen som haft den känslan och att det då varit sant. I alla fall har ingen skrivit om det på internet vad jag hittat.
 
Anledningen till att jag försökt hitta detta svar är för att häromkvällen fick jag denna känsla. Känslan var så stark och det riktigt kändes varmt i bröstkorgen. Hela mitt liv har jag haft en otroligt bra magkänsla därför har jag inte velat förneka vad jag kände den där kvällen. Sedan den kvällen är det kaos i mitt huvud. En del av mig är övertygad om att jag blev gravid då medan den ändra delen vill att jag ska sluta hoppas och bara tänka på annat.
 
Det är dock som att jag är byggd till att alltid hoppas. Jag kan inte sluta tänka på det! Det har gått ett par dagar och jag kan inte låta bli att hela tiden känna efter om jag har några "symptom", även fast jag vet att de säkert är för tidigt att veta det.
 
Men har någon av er kanske haft denna känsla? Eller hur var det för er?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0