DIY till barnrummet

Nu kanske jag kommer framstå som en galning men jag vill så gärna att mina framtida barn ska ha saker som är hemmagjorda såsom kläder, inredning osv. Och jag är ganska säker på att jag kommer ha en jobbig graviditet med mycket illamående och dylikt eftersom jag alltid brukar dra sådana nitlotter. Därför har jag bestämt mig för att göra saker i förväg som jag lägger undan tills det väl är dags.
 
Detta har blivit ett sätt för mig att hantera att det verkar ta tid att bli gravid. Jag tänkte att jag kommer lägga upp det jag skapar här så att ni får tips och idéer till vad ni kan göra. 
 
Jag och min man har valt i förväg att barnkammaren ska gå i vitt och mintgrönt. Vi valde dessa färger för att det ska kunna passa till både om vi får en pojke eller flicka. Därför går allt som jag skapar i de nyanserna för att det ska matcha.
 
Kategorin för dessa skapelser jag lägger ut kallas DIY vilket är en förkortning av Do It Yourself.
 
Jag vill bara förvarna att jag är inte en mästare på att sy eller så, jag håller på att lära mig så förvänta er inte några mästerverk... 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0