DIY Napphållare

Det första jag valde att göra till mina framtida barn är napphållare. Ganska enkelt faktiskt var bara att ha ett band som inte rispar upp sig och sy fast hållaren och klämman med enkel raksöm på symaskinen. Jag köpte alla delar till Napphållarna på tradera. Behövde inte betala många kronor för det, så det kan jag rekommendera att ni kollar på om ni också vill göra egna napphållare.
 
Jag är inte riktigt nöjd med resultatet för min symaskin strulade (nu har den blivit lagad) så jag tänkte testa att göra fler nu när maskinen är lagad.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0