Nerver som aldrig förr

Jag kan bara beskriva min stuation just nu med ett ord: "NERVÖS!"
 
Jag skrev ju häromdagen att jag haft små menskänningar vilket jag har fortfarande har, men nu har jag haft det från och till i fem dagar!! Imorgon borde mensen börja men jag brukar inte ha menskänningar i så här många dagar inför mensen.
 
Trots att jag inte borde, har jag sökt runt lite på nätet och hittat att man kan ha känningar på samma sätt som inför en mens när man är i början av en graviditet eftersom att livmodern börjar växa. Detta har gett mig ett litet hopp om att det kanske faktiskt är så att jag är gravid! Men jag vet hur ledsen jag blev sist jag fick mens för jag verkligen hoppades att jag var gravid så jag försöker intala huvudet att jag inte är gravid = Mission Impossible!
 
Jag har faktiskt köpt hem ett graviditetstest så jag tänker nog kanske ta ett test imorgon bitti men jag har inte riktigt bestämt mig än! Är så himla nervös!! När jag har menskänningar brukar dem inte avta men dessa känningar jag har haft nu ett par dagar kan komma och kännas nån minut sen försvinner dem och efter typ ett bra tag (en timme eller så) så kommer dem tillbaka osv. Ja ni hör ju hur jag i huvudet försöker tycka att jag inte haft såhär förut!
 
Fast något jag fortfarande gör är att jag springer på toa stup i kvarten det börjar bli ganska drygt!
 
För er som läst om mitt tidigare inlägg då när jag inte testade mig och var helt 100% säker på att jag var gravid så vet ni och jag att jag inte kan hålla på och gå utan att ta ett graviditetstest. Så jag kommer nog testa mig imorgon bitti om jag inte fått mens då! Eller vad tycker ni? Ska ja vänta? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0