Liten bebis

Under helgen ska jag besöka en vän och hennes nyfödda lilla bebis. Har köpt en riktigt fin presentkorg fylld med en massa bra saker. Det ska bli väldigt roligt men jag känner på mig att det kommer vara lite jobbigt också.
 
De flesta av mina vänner har barn eller barn på gång. Och tjatet om när jag ska skaffa känns som att det kommer varje gång man ses! Nog för att jag är medveten om att det bara är av nyfikenhet och inte elakhet, men eftersom det inte verkar gå så lätt för mig att bli gravid så är det ganska jobbigt...
 
Jag ser självklart fram emot att få träffa lilltjejen och min kompis, det ska bli roligt och medan jag är där kommer jag inte må dåligt. Inte förrän jag kommit hem igen kommer det kännas. I alla fall kan jag rekomendera sidan: http://www.pinknblue.se/ 
Det var där jag köpte korgen på bilden för 699kr. Och det var supersnabb leverenas!
 
 
Den innehåller: 
* Nappflaska
* Napp
* Babybody
* Byxa 
* Mössa
* Lollipop (en sked inlindad med tvättlapp)
* Strumpor
* Fotoram teddy
* Snuttefilt



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0