Kanelbullens dag!

Nej nu ska jag försöka lämna allt hopp, alla nervös och alla funderingar för ett tag i alla fall och njuta av en kanelbulle!
 
Klart man måste ställa upp och äta en kanelbulle när det är kanelbullens dag :) Min man vart ganska glad när han förstod att jag hade köpt hem nybakta kanelbullar. Jag har nog aldrig lyckats så bra med att köpa fikabröd, för denna gång hade dem precis tagit ut plåten och höll på fylla på skåpen med bullar. Det rykte fortfarande om dem när jag la dem i påsen! Så det ska bli riktigt gott med en kanelbulle nu!
 
Fick du någon kanelbulle idag? :)
 
 
Miss Tosse Queen
2016-10-04 @ 20:23:56
URL: http://misstossequeen.se

Så gott 😃

Svar: Ja verkligen, oslagbar känsla 😃🌸




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0