Jobbigt värre

Idag är en ganska jobbig dag, jag har haft menskänningar hela dagen... Det har dock inte hoppat igång än men det brukar vara en tidsfråga innan det väl gör det. Är ju några dagar kvar.
 
Fast jag tänker att jag inte ska hoppas så gör jag ju det, så detta bakslag har gjort mig ganska deppig idag. Jag är dock fortfarande kissnödig hela tiden. Får springa ganska ofta, vilket idag ledde till att en nära vän frågade mig rätt ut om jag var gravid. Jag visste inte vad jag skulle säga, frågan gjorde mig ganska ledsen med tanke på att jag vet att mensen kommer hoppa igång vilken dag som helst. Tillslut sa jag bara att de kan jag inte vara.
 
Vad sjutton säger man liksom, jag vill ju inte gå ut med att vi försöker skaffa barn...
 
Undra om någon av er har känt som jag? Eller om det bara är jag...



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0