DIY Fula lilla hästen!

Nästa projekt jag tog mig an var utifrån ett mönster på en häst. Jag tänker inte tipsa om mönstrert för beskrivningen var så bedrövlig att min häst som skulle bli så söt och fin blev ganska liten och ful. Jag är inte ett dugg nöjd med den egentligen så jag vet inte ens om jag tänker behålla den. Än så länge får den ligga i lådan men vi får se när det väl är dags att ställa i ordning barnrummet om jag väljer att behålla den eller inte.
 
Ni får gärna skratta åt min lilla pony, för det gör jag varje gång jag ser den. Den är nästan så pass ful att den blir lite söt. Jag varnade ju er att jag inte var någon mästare på att sy och här är ett av mina första försök...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0