DIY Luftballonger

Något som fångade min uppmärksamhet var att många hade gjort luftballonger som de sedan hängde från taket. Jag valde att göra detta med, två mindre och en större. Dem blev inte helt perfekta men jag är ändå ganska nöjd med resultatet.
 
Jag gjorde ett helt eget mönster därför det blev lite konstigt i sömmarna men det finns mönster att hitta på internet. En sida som jag kikade på när jag gjorde mitt mönster var denna:
http://www.howjoyfulblog.com/2012/07/nursery-felt-hot-air-ballon-mobile-tutorial-and-pattern/
 
Detta är det sista av det jag gjort hittills, numera när jag lägger upp blir det nya saker!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0