DIY Lappgonk

Denna lilla skapelse är jag ganska nöjd med i alla fall. Mönstret var väldigt lätt att följa, däremot valde jag att brodera ansiktet annorlunda än vad som stod i mönsterbeskrivningen. Denna filur är ganska bra för småbarn för det finns inga delar som dem kan tugga i sig.
 
 
Detta är boken jag hittade mönstret till Lappgonken, jag lånade min på biblioteket så jag vet inte hur mycket den kostar eller så. Men jag funderar på att köpa den eftersom det fanns fler roliga mönster i den.
Plus att jag är fruktansvärt dålig på att komma ihåg datumen för när jag ska lämna tillbaka böcker!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0