DIY Förvaring till spjälsäng

Återigen hittade jag något på google som jag tyckte såg smart ut så jag bestämde mig för att göra ett eget mönster då jag inte hittade något mönster på internet.
 
Detta är en förvarings grej man knyter fast på utsidan av en spjälsäng där du kan lägga ner lite allt möjligt i de olika facken. Bilden jag såg hade bitleksaker i en ficka, nappar i en annan och en nappflaska med vatten i den tredje. 
 
Nu syns det dock inte så tydligt att det är tre stycken fickor i det zebrarandiga tyget.
 
Det jag gjorde var att sy ihop två stora stycken tyg för att få en stabil bas. Sedan sydde jag fast fickorna och banden som man knyter fast med. Och återigen vill ni veta mer tydligt hur jag gjort så hör gärna av er i kommentarsfältet.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0