Dejtkväll

Jag har tagit mig i kragen och bestämt mig för att jag och min man måste börja ha en dejtkväll i månaden. Innan vi gifte oss hade vi dejtkväll en kväll i veckan. Sen blev de så mycket med bröllopet att vi kom av oss. Och nu har vi inte riktigt tid att ha dejtkväll varje vecka. Men vi har varit överens om att en gång i månaden vore bra att vänja sig vid för de är något vi tänker ha sedan när vi fått barn. För vi vill inte tappa bort oss i föräldraskapet, om ni förstår vad jag menar. Vi känner att det är extra viktigt att visa varandra uppmärksamhet i alla fall en kväll/dag i veckan.
 
Så nu har jag beställt en halvårsprenumenation på Dejtboxen som kommer en gång i månaden. Så fort jag fått en box och testat kan jag berätta mer om vad vi tyckte om den. Är det någon av er som har testat?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0