Dåligt av mig!

Jag vet om att jag inte uppdaterat bloggen på en vecka, förlåt för det!
Men jag har haft en riktigt galen vecka rent ut sagt. Jag har jobbat sent, haft kvällsmöten, sprungit på husvisningar m.m. så det har inte riktigt funnits tid till att uppdatera men här får ni lite kort vad som är nytt.
 
Jag har som sagt varit på en hel hög med husvisningar, jag och min man har precis beslutat för att börja leta efter ett hus. Än så länge har vi inte hittat något vi gillar båda två. Det är de svåra känner jag efter en veckas husletande. Vi är så olika jag och min man och därför har vi stött på ett problem i husletandet. Vi tycker så olika. Jag blev blixtförälskad i ett hus som min man hatade, nästa hus vi tittade på var det han som verkligen ville lägga ett bud och jag ville inte. Så under helgen har vi diskuterat upp lite stadgar att utgå från eftersom att vi måste kompromissa för att kunna hitta ett hus...
 
För att fira vårt beslut att börja leta efter hus valde jag och mannen att gå ut på en dejtkväll. Vi gick ut och åt en tre rätters middag på en libanesisk resutrang. Det var riktigt god mat men det var inte den bästa servicen tyvärr. Fast vi har varit på det stället förut och vi brukar vara nöjda så vi kommer gå tillbaka någon gång i alla fall. Bilderna nedan är på förrätterna :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0