Dagarna går

Nu har det gått någon dag sedan jag bloggade, ursäkta för det.
 
Jag har jobbat alldeles för mycket denna vecka, har varit helt slut varje dag. Jag har tagit på mig massor sista veckan för att vara sysselsatt men jag har insett idag att jag istället borde låta mig vara besviken och ledsen över att jag inte var gravid. Det kommer ändå alltid komma ifatt mig förr eller senare...
 
Fast jag har tagit tag i mig själv i alla fall dessa dagar. Jag måste börja tänka i banor att jag måste leva nu också inte tänka för mycket framåt. Så nu har jag börjat träna och äta bättre så kanske jag kan ta och gå ner lite i vikt. För jag har hela tiden tänkt att de spelar ju ingen roll med lite extra vikt eftersom jag snart borde bli gravid. Fast det är liksom inte en ursäkt. Så hör och häpna på en vecka har jag lyckats gå ner mer än 1kg! Känns riktigt bra!
 
Någon som kanske har lite träningstips till mig?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0