Vägen till Ullared

 
Jag ska till Gekås Ullared med några nära och kära ett par dagar. Nyss när jag kollade listan insåg jag att det var en hel del som jag inte behöver införskaffa. Jag skrev nämligen listan för flera månader sedan och just då var jag så säker på att jag skulle hinna bli gravid innan resan så jag skrev upp lite saker som kan vara bra att köpa till en baby på Ullared. Det var dumt och jag hade inte ens en tanke på att de skulle kunna ta tid att bli gravid. Kändes ganska tungt att stryka de där sakerna men min underbara man lovade mig att den dagen jag blir gravid ska vi åka ner bara han och jag.
 
Jag kan återkomma efter min lilla minisemester vad jag hittat för roligt!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0