Tung dag...

Jag tror att min man hade räknat med att han denna fars-dag skulle vara dad to be. Det märktes nämligen redan imorse att han var låg och han var inte särskilt glad över att åka och fira fars-dag med sin pappa. Jag har frågat honom om det men inte fått något direkt svar vad det är som bekymrar honom.
 
Däremot har jag i alla fall försökt vara så snäll och gullig jag bara kan så att han inte ska behöv bli mer nedstämd än vad han redan är. Han tycker ju att det är jobbigt att jag mår dåligt över detta med. Jag försökte trösta genom att berätta att han en dag kommer få bli firad på fars-dag men att det j´kommer ske när det är menat. Tror det hjälpte lite i alla fall. Ja så detta har varit en ganska lång och tung dag tyvärr.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0