Så tråkigt!

Jag hatar att vara sjuk, speciellt när man blir liggandes hela tiden...
Inte klarar jag av att göra något vettigt som att städa, tvätta eller liknande. Istället har jag legat på soffan och sovit men emellanåt har jag stirat på TV. Jag säger bara tack och lov för tv4 play idag! Det har varit min bästa vän idag <3
 
 
Först har jag plöjt igenom alla avsnitt av Parlamentet som släppts för säsongen i alla fall. Är ganska skönt att få skratta lite istället för att ligga och bara tycka synd om mig själv.
 
 
Men efter de avsnitten (som inte är så långa) har jag fastnat för svenska Bachelor, jag har kollat på tre avsnitt och insåg att nu måste jag vänta på att få se hur det går eftersom att alla avsnitten inte har varit än! Det är ganska intressant hur människor kan bete sig, jag irriterar mig stort på ett par stycken som är med i denna säsong. Kollar någon av er på Bachelor? Vem hoppas ni han kommer välja?
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Baby Dream

En blogg om min dröm att bli mamma och problemen på vägen.

Lysekil - Boka hotell
Personligt mammabloggar.nu bloggar Mer besökare till bloggen
RSS 2.0